Reklam

Windows 7 DNS Ayarları Degistirme 2014

Yazar: Unknown Tarih: 03:39 Kategori: Yorum: Yorum Yap

 
İnternette bir çok sitenin farklı sebeplerle ya da sebepsiz bir şekilde ulaşımı engellenmiş durumda. Kimi zaman bu sitelere ulaşmamız gerekebiliyor ancak DNS sunucumuz buna izin vermiyor. Bu yazımızda DNS ayarlarını çok basit bir şekilde değiştirerek nasıl interneti daha özgür şekilde kullanabileceğimizi öğreneceğiz.
Bilgisayarınızda Windows 7 işletim sistemini kullanıyor iseniz öncelikle BAŞLAT menüsüne giriyoruz ve Denetim Masası’nı tıklıyoruz.  Denetim masasında Ağ ve İnternet başlığına tıkladığımızda karşımıza Ağ ve Paylaşım Merkezibaşlığını görüyoruz. Hemen bu başlığın altındaki Ağ durumunu ve görüntüle’ yi tıklıyoruz. Daha sonra açılan sayfanın sol tarafındaki Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin’e tıklıyoruz. Çıkan sayfada bağlantımıza sağ tıklayıp özelliklere giriyoruz. Açılan pencerede İnternet protokolü sürüm 4 ( TCP / IpV4 )’ü seçip özelliklere tıklıyoruz. Ve istediğimiz DNS adreslerini yazabilmek için Aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan: seçeneğini işaretliyoruz veDNS yazabileceğimiz yer aktif hale geliyor. Bu kısma kullanmak istediğiniz DNS’i yazabilirsiniz. Bu DNSsunucularını kullanabilirsiniz. ‘’8. 8. 8. 8’’ – ‘’8. 8. 4. 4’’



Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

  1. Ben admin , denedim oluyor. twitter, youtube engellenmiş, o sitelerede giriyorum. sizde deneyin.

    YanıtlaSil